Başkanlığımızın Haftalık Değerlendirme Toplantısı 22.06.2026 tarihinde saat 15:15’de Strateji Geliştirme Daire Başkanımız Sayın Ahmet ERKAN’ın Başkanlığında gerçekleşmiştir.

Toplantıya İç Kontrol Şube Müdürü Emin DEMİRCİOĞLU, Muhasebe Şube Müdürü Kemal KARAKOÇ, Bütçe Şube Müdür Vekili Yusuf Can ÇAKIR, İdari İşler Şube Müdürü Hasan Fatih ÇELİKKAYA ve Strateji Şube Müdürü Nihat ELMAS katılmıştır. Toplantıda bir önceki hafta yapılan faaliyetler değerlendirilmiş ve cari haftada yapılacak faaliyetler görüşülmüştür.

Tüm Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı çalışanlarımıza sağlıklı ve başarılı bir hafta dileriz.

22 Haziran 2026, Pazartesi 2 kez görüntülendi